Fredag...

Nu sitter jag här med min dator i knät och kaffekoppen bredvid...I love it!!!
Idag är jag dessutom helt själv!  Har percis gått upp, duschat och sen intagit en brakfrukost. Satte klockan på 11 och fattade inte vad det var som lät när den ringde. Var uppe och hjälpte mina killar i väg i morse, annars brukar jag inte kunna sova så länge.

Festen igår var riktigt skoj!  Vi åt gott och drack ännu godare. ( maten var faktisk sådär, men vill inte låta negativ.) Det var kyckling och potatisgratäng. Ganska smaklöst. En sak var lite smårolig, eller inte... Men iallafall så hade vi paxat platser så att alla vi arbetskamrater skulle kunna sitta ihop men helt plötsligt satte sig vår högsta chef vid vårat bord. Alltså våran chefs chef! Det kändes  ite småjobbigt faktiskt, kanske fånigt att känna så men jag tror alla vi kände oss lite småbesvärade att ha henne där. Dessutom fick hon sås över sig! Servitören shabblade med hennes tallrik så hon fick sås över sin ljusa kavaj och hela armen...HON av alla. Stackare.
När maten och efterrätten var intagen så gick vi ner o satte oss vid baren. Vi dansade och satt o pratade.Vi pratade lite om allas ålder. Men faktum är att alla vi känner oss ganska jämngamla trots att vi är mellan 22-63 år! Härligt gäng...
Det var mycket folk ute faktiskt, ändå bara en vanlig torsdag! Kom hem vid 01 ca så det blev inte så sent. Men är ändå lite mör.

Idag har jag inga större planer förutom att jag ska åka o handla innan jag hämtar mina små älsklingar...
Patrik ska på afterwork i kväll och jag o barnen ska äta tacos o käka snask=fredagsmys!

I morgon ska vi åka till Varberg o kolla på en campingplats!!! Vi funderar på att ställa upp vår husvagn på försäsongsplats där. Dvs mellan den 24 april-21 juni. Hade varit rätt shysst att ställa upp den så man slipper packa i och ur den inför varje gång man ska ut... Men under vår semester så vill vi kunna flytta den. Men iallafall så ska vi kolla på Träslovsläges camping. De hade rätt ok priser. Får se om det är fint. En liten lördagsutflykt!

Nu ska jag plocka lite sen handla.


Kommentarer
Postat av: sys-i

Ni kommer väl till Gotland till min 20års kalas? :P Längtar efter er, mkt mkt mkt!!

2009-02-01 @ 22:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0