Skriver på arbetstid...

Försöker knåpa ihop några rader här på jobbet, får se jur länge det funkar...
Sen jag skrev sist har det inte hänt så jättemycket. Har varit ledig ons och tors. Jobbar nu helgen med allt vad det innebär... Vi gör ju väldigt långa pass när vi jobbar helg så jag ser inte så mycket av familjen . Idag jobbar jag 7.30-21 och i morgon jobbar jag 6.45-20. Sedan är jag ledig måndag och tis efter helgen. De som jobbar heltid är ledig EN dag innan och EN efter. Puh!!!

På måndag ska vi lämna bilen ( polon) på verkstad och få domen... Patrik och hans arbetskamrat ska bogsera den på måndag morgon. Hoppas verkligen att allt löser sig och att vi inte behöver betala alltför mycket pengar för att den ska funka igen.

Oh, nej.. Misstänkte att det inte skulle funka. Nu måsta jag gå.

Kommentarer
Postat av: carina

Hej, det är så roligt att läsa om er!



Kram

2009-01-17 @ 18:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0