Oj då...

Idag är han ju frisk.. Jag tror att han skulle kunnat gå till skolan. Men det är jätte svårt att veta dagen innan. Han har ätit två rostade mackor så nu är han på G!! Superskönt.

Ang. min hårfärg så låter jag det vara så här ljust. Jag ska försöka lägga in lite bilder såsmåningom...

I kväll ska jag på fest. Hela Tuve-Säve sdf (de som vill) ska gå till Palace och äta och dricka gott. Alla MINA arbetskamrater ska med. Det ska bli superkul! Men klädproblemet kvarstår... Jag var o kollade efter något nytt igår. Hittade inget som jag ville ha. Kom hem med ett tvåpack strumbyxor och ett par svarta benvärmare. Vet inte ens om jag ska ha kjol!? Allt är storblommigt och eller skuret under bysten och det är inte snyggt på mig tycker jag!!!! Jo, om jag hade varit gravid.  Har lånat lite kläder så nu ska jag snart gå o prova ut något...
Ska även försöka städa undan här. Man vet aldrig hur man mår i morgon.. ha ha.

Sebastian sa något roligt precis...: Han kände på mitt knä och tyckte det var spetsigt. Han menade på att det var nog så för att jag kommer från Gotland! Så ni som läser här och är från Gotland... Känn på era knän i halvböjt läge! Är de spetsiga så kanske det ligger något i det han säger? Ha ha! Jag vet att min syster Anna har det iaf.

Shit...Sebastian pratar oavbrutet så visst är han frisk!!!  
 
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Syster Ida

märkte just att jag också har lite spetsiga knän.. Kanske stämmer Seb <3

2009-02-01 @ 22:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0