Nu borde jag verkligen...

Sätta fart på allvar. Idag är jag ledig och har tänkt städa och fixa här hemma. Men jag blev sittande här och surfar på alla möjliga och omöjliga sidor... Alla för att komma undan så länge som möjligt. Men dock har jag laddat och kört igång två av mina maskiner, disk o tvättmaskin jobbar för fullt.
Tror att jag ska gå upp på Simons rum och rensa bland hans leksaker. Det är överfullt och snart fylls det nog på lite till eftersom han fyller år om två veckor...
Nej det här går verkligen inte. Nu sätter jag igång. Skriver nog mer ikväll. Bye.

Kommentarer
Postat av: julia

skönt att vara ledig, mindre skönt att städa! kram systeryster

2009-01-09 @ 17:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0