Mitt andra inlägg ever...

Hejsan!
Jag hoppas att det är några som läst det jag skrev igår... Jag vet att två har gjort det iaf. Tack Julia o Anna! Har nu lagt barnen så ikväll hoppas jag kunna sitta och skriva utan att hoppa upp o ner. Men det tar sin tid ändå för jag är inte så vass på att skriva fort. Jag kör bara med pekfingrarna...

Idag har vi haft vår sista lediga dag på denna julledighet. Vi vaknade kl 05.30 för vi har varit testpiloter på en ny sorts blöja som tyvärr läckte så sängen, jag o självklart Simon var våta... Trevligt. Not. Men jag tror den kan bli bra med några justeringar! Iallafall så kom Sebastian in till oss i den vevan också, Patrik började 06 så han åkte till jobbet... Och hör o häpna... Vi SOMNADE OM alla tre! Vaknade kl 9. Helt underbart. Åt frukost vid 10.15. Hängde lite tvätt  och plockade med allt man alltid plockar med, knatade sedan till bibblan för att lämna och låna mera. Barnen fick leka av sig på en lekplats innan vi gick hemåt igen. Lunch åt vi kl 14.30! Snacka om att vara ur kurs.
Sebastïan har äntligen kunnat leka med sina kompisar igen, efter all sjukdomstid. Och i morgon är det ju dax för skola för honom och dagis för Simon. När jag pratade med Simon om att han skulle till dagis så blev han riktigt glad. Sebastian ser fortfarande riktigt blek och svag ut, men jag hoppas han orkar med dessa två dagar som han ska gå...
Jag jobbar bara i morgon 7-14 och är sen ledig fre, lör o sön! Snacka om mjukstart. Men på måndag kör jag på som vanligt med mina 80%...
Funderar på att gå upp i tid men jag vet inte. Kan faktiskt inte bestämma mig. INTE till 100 men kanske 90???  Skit samma. Får se vad det blir.
Nu vet jag faktiskt inte vad jag ska skriva mera. Så tack för idag. I morgon skriver jag hur min första arbetsdag för detta året varit... Det händer säkert nåt roligt.

 Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Perka

ojå, vi läser. sorry för det där med blöjan!

2009-01-07 @ 22:15:33
Postat av: Linda

Va kul! tack till dig också då! puss

2009-01-08 @ 14:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0