Hemma och vabbar... IGEN!!!!!!!!

Blir sååå trött.

Vaknade kl 05.20 av att Sebastian var uppe och kräktes... Ja, varför INTE????????????????
Missförstå mig nu inte. Jag blir ju givetvis inte sur o trött på det stackars barnet. Men på hela situationen.
Vi höll på HELA förra veckan och pussla o trixa om vem som skulle vara hemma med Simon då han var febrig.
Denna vecka är det liksom inget snack om vem som får va hemma för Patrik går på kurs inne i stan och kan inte vara hemma.
Shysst februarilön...Not.
Nu håller vi tummarna för att ingen mer i familjen åker på detta.
Sebastian är relativt pigg ändå. Har "bara" kräkts två gånger (hittills). Och är inte utslagen på något sett, men noll aptit. Har druckit lite vatten till frukost.
Nåväl. Får se vad det blir av detta. Suck.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken tur att vi var UTE och lekte igår istället för inne... Förhoppningsvis har vi sluppit smittan...

2009-01-27 @ 10:42:36
Postat av: Anonym

Hoppas han kryar på sig snabbt!

2009-01-27 @ 10:43:31
Postat av: Linda

Ja. Det var verkligen tur! Annars hade det nog varit stor risk att han hade smittat er...

2009-01-27 @ 11:34:44
Postat av: Carina H

Hoppas det går över snabbt! Och att ni andra klarar er.

Jag vet vad du menar med kass lön... fick alla mina avdrag på denna lönen, för 2 perioder vab och en sjukdom för mig... usch.

Förresten, gott att allt med bilen gick så bra!

2009-01-27 @ 19:52:28
URL: http://ebbis.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0