Hejsansvejsan!

Nu var det ett tag sen jag skrev. Den här veckan har varit lite konstig... Mån och tis var jag hemma med Simon, ons var Patrik hemma och torsdagen delade vi på. Och så idag fredag har jag varit hemma igen. Men jag tror faktiskt att han skulle kunnat gå till dagis idag. Men vi vill inte riskera att han skulle få ett bakslag till i morgon...  Om någon frågar vad han varit för sjuk, så vet jag knappt... Lite feber till och från, hosta och lite snorig. Febern har verkligen gått upp o ner. Men idag har han varit hur pigg som helst. Lite frustrerad  och väldigt leksugen. Det gick inte SÅ bra ihop med att jag skulle städa huset... Ha ha!
Han ser mycket fram emot sitt allra första kalas någonsin!!! Sebastian däremot ska fly hem till en kompis. Han säger att han inte orkar med så många "bebisar" på en gång...

Vi ska snart sätt oss och slå in Simons paket. Var och köpte dem sista nu ikväll. Sedan åt vi hemmagjord pizza. Lite sedvanligt "fredagsmys" och barnen lekte lite o vips var klockan 21.

Idag har jag beställt tid till frissan. Jag ska på företagsfest på torsdag och vill frächa till mig lite. Som vanligt är jag ute i sista minuten med att beställa så jag fick en tid på tisdag kl 13.30 fast jag jobbar till 15... Hm, får se hur jag löser det. Det var den enda tiden som fanns... Funderar på att lägga slingor efter jag klippt mig. Själv alltså. Har aldrig gjort det på mig själv, får se om jag vågar. 
 
Jag tänkte redan avsluta för jag är trött trött trött och ska ännu slå in paket...

Skriver antagligen mera på söndagkväll. Hej tills dess.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0