Hej.

Jag börjar med den bästa nyheten! Ang. vår Polo (bilen) så går skadan ( att motorn skurit) på GARANTIN!!! Hurra hurra!
Så det kostar "bara" 500 kr i självrisk att laga den. Jag hade ju sett framför mig typ 11 000 kr.. Så nu känns det bra, även om vi inte riktigt vågar ropa hej ännu så att säga...

Idag har Simon och jag varit lediga. Vi har mest tagit det lugnt och varit inne. Efter lunch tyckte jag att han kändes lite varm så jag tempade honom och trodde inte det var sant när tempen visade 38.8! Han har ju lekt och varit precis som vanligt. Dock har han en något "väsande" andning och lite hosta. (Han har förkylningsastma. )Så han får vara hemma med mig i morgon också.
 När jag var sjuk och hade hög feber i mellandagarna trodde jag att min sista stund var kommen! Jag var verkligen helt utslagen. Snacka om skillnad på att ha hög feber som barn o vuxen...   Simon orkade springa ut till glassbilen som varit hett efterlängtad. 
Förhoppningsvis är han frisk till på lördag för då ska han ha sitt 3- årskalas! Han har bjudit sina små kompisar så de kommer att bli 7 stycken med honom! Från precis fyllda 2 till  drygt 4! Vilket härligt gäng!!! ( Puh). he he.

Nu ska jag se CSI... 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gött att du slapp betala mass för bilen, håller tummarna för att det blir bra.

Oj då hoppas nu inte lille Simon är sjuk till helgen när han fyller år. Och förresten, jisses att han redan är 3 år!!

2009-01-20 @ 19:42:48
Postat av: Linda

Vem postade inlägget ovan? Nyfiken :))

2009-01-21 @ 18:13:11
Postat av: Carina H

Jag skrev ju mitt namn,,, verkar inte ha kommit med , ledsen!

2009-01-22 @ 19:42:57
URL: http://ebbis.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0