Hej igen!

Skrev inte igår för jag orkade verkligen inte...
I går blev Sebastians HÖGA loftsäng monterad. Den är verkligen HÖG. Jag som är höjdrädd vågar inte gå upp i den. Så det blir alltså Patrik som bäddar och bäddar rent den sängen. Alltid.
Sebastian älskar sitt "nya" rum och vill  vara där så mycket han kan. 
När vi kom hem idag på eftermiddgen så sprang han upp på rummet och var där ända till vi skulle äta kvällsmat. Efter maten så gick vi upp allihop och var på hans rum. Patrik och Sebastian byggde lego och jag o Simon lekte med dinosaurier, eller jag låg på Sebastians soffa och Simon lekte på mig...
Simon fick Sebastians lilla loftsäng som är som en liten pall om man jämför höjden... men det blev inte riktigt som vi hade tänkt. Simons rum är inte gjort för att ha en sådan loftsäng i upptäckte vi. Så rutchkanan som egentligen ska vara till kan han inte ha. Så Patrik får åka och köpa lite brädor och modifiera sängen lite. Ännu så länge så sover Simon på en madrass UNDER sängen. Han känner sig ändå som en stor kille...

Annars börjar vi så smått planera för en semester vecka i sälen. Det blir v. 13 som det ser ut nu. Mycket senare än vad vi brukar åka men folk säger att det är bra med snö där då. Får se om Simon kan uppskatta snö detta året. Förra året tyckte han inte alls att det var kul att leka i snön. 
Nu ska jag koncentrera mig på CSI...

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: j

TA OCH SKRIV LITE NYTT

2009-01-14 @ 19:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0