Hej hej...

Nu är det söndagkväll och jag till skillnad mot många andra tycker att det är en av veckans mysigaste kvällar...
Varför vet jag inte, för det är ju inte direkt så att jag längtar efter en ny arbetsvecka eller så men jag har nog så länge jag kan minnas gillat söndagar i allmänhet.

Igår var det Simons födelsedag! Han hade första kalas någonsin och började fråga så fort han vaknade om när kompisarna skulle komma! Dessutom undrade han om det var tomten som skulle komma med paketen... Sött.
Inte så lätt att veta eftersom det var tomten som var här o lämnade paket alldeles nyss känns det som!
Iallafall var det ett väldigt bra o trevligt kalas! Han fick väldigt fina presenter av sina små kompisar: bilar, böcker ,pussel, matlåda och drickflaska. Säkert något mer men jag kommer inte ihåg... Av oss fick han: bilar, kikare, motorcykel, savanndjur och en pruttkudde som var lika rolig för Sebastian... Den ligger tyvärr på vårat förrådstak för tillfället. Seb skulle se hur högt han kunde slänga den när han var ute... Så nu får vi se om den klarar kylan utomhus för vi har inte tagit ner den än.

Idag har vi återigen köpt grejer på annons på blocket. Vi har varit på jakt efter bokyllor i björk till Sebastians rum. Så när jag kollade på fm så fanns det en annons som vi slog till på. Dessutom bodde annonsören här i Kärra! Smidigt. Så nu har han mycket plats att sätta alla sina grejer på. Dessutom kan han ställa upp saker högt så att lillebrorsan inte når dom!

Tydligen har jag fått virus på min dator. Inte så konstigt då jag dagligen (länge) har fått påminnelse om att jag måste förnya mitt virusskydd. Jag har sagt  till min kära man som ändå är i "datorbranchen" att fixa nytt. Men han tog det hela med ro. Även nu när det är ett faktum. Det är inget jag märker på datorn, men det känns som om någon spionerar på mig och kan "se" allt jag skriver o är inne på. Så är det säkert inte men jag blir lite nojjig.  Men OM nu någon skulle vilja se vad jag skriver eller är inne på så får dom gärna det. Jag har inte betalat med kort via denna datorn och jag har inget bankprogram här heller. Förmodligen funkar väl inte ens virus så men vad vet jag.. Ha ha.

Patrik sitter ute i köket och bygger lego!!! Seb fick ett jättepaket starwars lego i julklapp... Det var väldigt mycket delar och ganska avancerat. Men Sebastain var med o byggde i två timmar iallafall. De får nog fortsätta i morgon kväll också, även om Patrik sitter där en stund nu ikväll.

Nu ska jag kolla lite på tv innan jag går och lägger mig.

Bye bye.























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0