Halloj!

Det får nog bli så att jag skriver varannan dag.. För det händer inte så mycket så jag kan få ihop något intressant varje dag.
Vi sitter och tittar på ett program om svenskar som reser i Thailand. Man blir ju såå vansinnigt sugen!!! Vi kollade på Ving (bara för skoj) vad det skulle kosta. Och skulle gå på runt 75 000!!! Hur f-n har folk råd med det? Så nu sitter Patrik o kollar på blocket - Hus uthyres i Thailand.Men vi ska INTE eller rättare sagt KAN inte åka. Hur mycket man än vill! Grejen är att jag skulle kunna stå ut med två veckor i ex. Grekland.... Men det ligger också långt borta just nu.
Vi har våran husvagn ett tag till.

Idag har jag och Simon varit lediga. Vi har bara tagit det lugnt. Hade lite planer på att cykla till Ikea på fm, men det blev aldrig av. Vi gick ut en timme på fm. När vi kom in lagade jag mat och under tiden somnade Simon i soffan... Jag fick äta lunch ensam. 
Kl 15 hämtade vi Sebastian och gick till simskolan som började kl 15.40. Sebastian är jätteduktig i vattnet. Målet är att ta simborgarmärket denna terminen. Hoppas det går bra. Simon är sugen på att börja i simskola också, men han får nästan vänta tills Sebastian är klar med sin. Det är svårt nog att få ihop det med en "simtid".

Idag har Sebastian fått ännu en sak som vi köpt på blocket. Fasiken vad bra är med begagnade saker till bra priser. ( Bortsätt från bilar då...) Han har fått ett litet skrivbord som ser helt nytt ut. Så nu kan han sitta där och greja lite. Han satt o kollade på youtube efter starwarsklipp förut. Självklart med lite "övervakning"...Han gillar och sitta rita och pyssla, så ett skrivbord passar nog väldans bra nu.
I morgon är jag ledig (igen). Ska då åka o storhandla , suck. Men nu har vi dragit ut på det länge nog och skafferi, kylskåp och frys är tomt. Fick springa till grannen i pyjamas och låna kaffe i morse. Så nu ska här fyllas på.

Hejdå för denna gången.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Lägger man ut sin blogg-adress på facebook så får man räkna med att nyfikna grannar går in och "snokar"... ;-) Hoppas att det är ok? Kram

2009-01-15 @ 09:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0