Fy fan...

Om det är så att ni vill läsa något mysigt och upplyftande, sluta läs detta nu. För jag blir så jävla trött!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det visade sig att vår söta(??)  lilla andra bil har gått sönder mera än vad vi trott från början. Typ har hela motorn skurit.
Det bör ju tilläggas att vi köpte den i oktober... Har vi nu en gnutta tur så går det här på garantin som vi KÖPTE med bilen!? Vi har sån fruktansvärd sanslös JÄVLA otur när det gäller bilar!!!!!!!!!!!!!!!! Ursäkta mitt språk men det är ren skär desperation som måste ut. Fortsättning om detta följer.

Annars har det varit en vanlig dag. Har faktiskt jobbat idag, ända till 14. Åkte hem och åt sen ( för sen) lunch. Jag hann få huvudvärk innan jag fick i mig mat. ( Sa ju att det inte var upplyftande läsning). När vi kom hem följde vi med grannen in  så våra barn fick leka en stund. Kom in till oss  vid 17 tiden o brassade käk. Barnen lekte uppe på Simons rum en stund med ett lektält som Simon bestämde sig för att sova i i natt. Men det lyckades jag avstyra som tur var... Sedan var det dax att lägga barnen, de kom isäng relativt tidigt idag, tror de sov vid 19.45. Det var lite tufft i morse när de skulle upp vid 06.30... Det var rejält trötta killar som yrvaket undrade vad som stod på när de blev väckta. Lite skillnad mot i går när vi sov till 9! (Förutom avbrottet vid 05.30). 

Men herregud varför är det så dåligt på tvn???? Inga bra program alls... Det har ju inte varit något vettigt på hur länge som helst?! Man kanske ska göra något annat än att sitta o glo på tvn? Typ ut o gå!?? JAA! Jag tror jag gör det faktiskt... Ända ut till bilen för att kolla om Sebastans ryggsäck ligger kvar där...  Så får det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0