Flitig...

Nu blev det så att jag köpte färg till håret ändå. Så nu ser jag inte såå himla blond ut längre. Jag vantrivdes väldans i den färgen. Så nu är håret askblont=råttfärgat. Men hellre det än polsk blond. Även denna gång tänkte jag att det skulle se ut som slingor, men det blev ganska enhetligt igen... Jag är ingen hejjare på att göra slingor! : )

Så idag kommer jag att ha tvättat o blåst håret typ 3 ggr! Klädvalet inför kvällen är klart. Inget uppseendeväckande utan svart KJOL o en svart o silverrandig tröja. Lät jättetråkigt men det blir rätt fint tror jag.

Nu ska jag kolla bussarna in till stan, putsa mina stövlar, lämna böcker (försenat) på bibblan, hämta ut paket från hm o sist men inte minst hämta min minsta älskling på dagis! Sen ska jag göra mig iordning inför kvällen.

Hörs i morgon...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du kommer att bli kvällens DROTTNING!!! Ha så kul ikväll!

2009-01-29 @ 14:44:39
Postat av: Linda

Tack :)

Postat av: Julia

Vad skall du göra ikväll ? klädvalet lät jätte bra! Puss saknar er alla!

2009-01-29 @ 22:24:35
URL: http://juliaandersson.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag var på fest med jobbet. Nu ska jag gå och lägga mig igen o sova ett par timmar! Skriver mer om festen i min blogg senare idag...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0