En dag i trötthetens tecken...

Idag har jag varit ledig och hade storslagna planer på att storstäda huset... Men. Det gick inte.
Jag fick tvinga mig till att ändå frächa till det lite. Vid 14 slängde jag mig på sängen och slumrade till kl 15, ställde som tur var klockan annars hade jag försovit mig. Skulle hämta barnen kl 15.30.
Annars har jag retat mig på radioreklam en hel del idag också. fruktansvärt irriterande. Allrahelst den här: ( Ett djupt andetag) o sen säger en man : " Har du nån gång funderat på att bli fadder"? " Funderar du fortfarande"? Alltså det är något i den reklamen som triggar igång mig så jag blir arg! Konstigt.

Ang. vår lilla "söta" andra bil... Patrik har varit i kontakt med en verkstad idag. Vi ska lämna den den 19 januari. Killen på den verkstaden sa att de har haft några polo bilar med likande motorfel och då hade volkswagen bytt hela motorn för det kan va fabrikationsfel...!!? Men sån tur(?) har nog inte vi. Vi kommer väl stå där med en räkning på typ 11 000... Oj nu blev jag sådär negativ igen. Vi får se vad de säger då helt enkelt.

Nej annars har det inte hänt någontig alls idag. Verkligen en väldigt stillsam o slapp dag. Men jag kan verkligen inte förstå varför jag har varit så trött. Hoppas jag är piggare i morgon... Och att jag har mera att skriva om då.
Tack o hej för idag.

Kommentarer
Postat av: j

du kanske sover för mycket?

2009-01-10 @ 17:51:33
Postat av: Linda

NNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJ!!!! Jag sover inte för mycket. TRO MIG!!!

2009-01-10 @ 19:21:09
Postat av: Anna

ha ha. nej, den klubben är nog bara till för dig o mig julia. puss på er!

2009-01-10 @ 22:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0