Ännu en slappardag...

Ingen sovmorgon här inte... Simon vaknade klockan 06.50, lyckades ändå ligga kvar i sängen till kl 8. Sebastian kom vid 7.30. Kunde ju iof varit värre. Det finns ju vissa barn som vaknar 05.30 varje dag, DET är inte kul.
Patrik kom upp vid 9.30! Han fick sovmorgon för han hade en migränattack igår  vid lunch. Och dessutom är han på firmafest ikväll. Så det kan väl va bra att inte vara alltför trött när man festar till det, annars kanske han somnar på någon toalett... Det har ju hänt förr... He he he.

Vi har hunnit med en liten promenad idag också till Sebastians stora förtret... Han avskyr att gå på promenad, fast idag har han dock stretat mot ALLT vi sagt. Han har kommit in i nån sorts trots. Igen.

" Kom det är frukost!" = Neej, jag vill inte...
" Kom o klä på dig!= Nää, jag vill inte...
" Nu ska vi gå ut" = Aldrig i livet!
" Nu ska vi gå in o äta luch" = Jag vill inte ha någon mat...
Jag tror ni förstår, man håller ju på att bli galen tillslut.

När vi sen trots allt klarat av allt som vi tänkt ringde vi på en annons på blocket på en loftsäng till Sebastian. Så Patrik och Sebastian åkte o köpte den i Mölndal. Jag  var hemma och satt och sjöng singstar med mig själv som Simon somnade till! 
Den "nya" sängen är högre än den han har nu och jag har lite huvudbry hur vi ska kunna bädda den? Vi står på pall och når knappt upp på den han har nu. Vi måste nog ha en stege tror jag. Simon ska få den halvhöga som Seb har nu. Får se hur det funkar. Patrik har lovat att bygga ihop loftsängen i morgon.. Får se när det kan bli, med tanke på att han brukar ju inte vara jättepigg dagen efter...

I morgon drar handbollsskolan igång igen. Mellan 9-10 varje söndag morgon. Så det blir ingen sovmorgon då heller.
Nu var det precis lottodragning.. Vi har faktiskt spelat. Tänk om det är vi som är ensam vinnare till 3 miljoner!!? Det hade varit något!

Vi har fått blomsterbud idag också. Eller det var Patrik som fick blommor. Man blir ju väldigt nyfiken vem som skickar blommor till honom. Det var hans jobb. De ville tacka för att han ställt upp och jobbat (typ ALLA hans semesterdagar mellan ju o nyår, NYÅRSAFTON, NYÅRSDAGEN dag som natt..., min anm) Han menade på (o jag med) att det var JAG som skulle haft blommorna. Eftersom jag dragit lasset här hemma. O nyår blev ju inte riktigt som vi tänkt. Det var ju jättetrevligt av dem o skicka blommor, verkligen. Men vi hoppas faktiskt på lite mera ersättning ( typ money) så att säga...

Nu ska jag ringa syster Anna i Spanien.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Anna

jo. vill bara att du ska förstå hur mycket jag saknar dina barn. det känns tungt om vi inte bokar in en träff snart, vår eller sommar? En gång var! Ha haaa. Got you!

2009-01-10 @ 22:17:04
URL: http://[email protected]
Postat av: Linda

Om sebastian fortsätter vara på sånt här uruselt humör så kommer han på tisdag,,,

Skulle vara jättehärligt att åka till dig, men jag har svårt att se hur vi skulle få till det. Har inte ens semesterdagar till det. Vi saknar dig också. Tro mig. Puss

2009-01-10 @ 22:22:03
Postat av: Linda

Jag fattar verkligen inte hur jag ska lägga in bilder!!??

2009-01-10 @ 22:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0