Uppe i ottan som vanligt...

Nej, ingen sovmorgon här inte. Men faktum är att jag inte har så ont av att gå upp tidigt. Det klart att innan 7 kanske jag inte har lust att gå upp, men straxt efter är ok. Sebastian är den som vaknar först. ALLTID.
 
Nu är Patrik och Sebastian på handbollsskola, och jag o Simon sitter och tittar på Hitta Nemo. Den filmen är en riktig favorit... Simon kan alla repliker utantill!

Vi funderar lite på att gå på bio ( Bolt) med barnen idag. Men det är lite tveksamt om Simon kan sitta stilla 1.5 tim. Allrahelst om det är en film han aldrig sett förut. Hade det varit någon av de filmer som går varma här hemma så klarar han det. Han måste liksom köras in på en film så att säga....

Veckan som kommer är det ju sportlov här. Jag är ledig tis, ons o tors. Fredagen får Sebastian följa med någon av oss till jobbet. Fritids är iof öppet men man vet ju aldrig hur många kompisar som är där... Simon går på dagis mån o fredag, en riktigt behaglig vecka för oss!


Nu ska jag plocka lite med ren tvätt och bädda och allt det där andra som man gör dagligen ni vet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0