Tisdag.

Idag har det varit en ledig och ganska lugn dag. Jag städade av lite och åkte sedan och handlade. Efter jag handlat färdigt var klockan bara två, skulle hämta barnen vid 15.30. Jag kände absolut inte för att åka hem igen så jag tog en sväng till Ikea. Det blev en lampa tll Simons rum:



Och sedan innan har han den här söta lampan från Ikea:                     


Frågade om Sebastian också ville ha en sån där "blomlampa", men han ville helst slippa! Han vill nog ha lite tuffare grejer till sitt rum. Ex. hans önskelista inför 7-årsdagen går ju  inte av för hackor...
Tv, Nintendo Wii, Dvdspelare, ett antal spel till Playstation 3, Transformerströja ( det kan vi nog fixa) osv osv...

Så han börjar bli stor känns det som.Vår stora lilla kille!      

I morgon har vi sk. heldag på jobbet. Dvs att vi sitter och har massa möten med chefen på fm och på eftermiddagen är det upp till oss att hitta på något vettigt att göra. Vi brukar ha möte även då eller så rensar vi på kontoret eller något annat som får tiden att gå... Jag börjar inte förren 8 och tänkte underlätta för Patrik genom att lämna Simon på dagis på morgonen. Han brukar ju annars lämna båda barnen.
OM nu inte Simon blir sjuk... Jag fick den känslan i kväll. Eller också var han bara extremt trött. Han har sagt hela eftermiddagen att han var såå trött och fick äntligen lägga sig vid 18.45. Vi får se vad det blir eller inte blir!


Nu ska jag kolla på House!!! Hurra hurra. Han är bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0