Sovit dåligt...

Jag har sovit riktigt dåligt, eller rättare sagt när jag väl somnat har jag sovit gott men hade stora problem att just... somna.
Patrik kom hem riktigt sent, hur sent tänker jag inte berätta för då tycker ni jag är en sadist som "tvingar" honom att vara ledig fast han egentligen inte har tid... Han sover ännu iallafall, Det hade jag gärna gjort också, men Sinom tyckte det var dags att gå upp! Så här sa han när han stod o väntade på att jag skulle kliva ur sängen: Mamma, det äl inte falit, jag boxal till alla monstel som finns däl ute... Men det fanns inga monster att boxa på som tur var!

Vi får se vad vi hittar på idag... Tanken var att vi skulle hitta på något hela familjen, kanske skridskor eller skogen eller något sånt. Det har kommit super pytte lite snö. Nästan retsamt...

Simon har slukat sin dagliga morgonvälling men jag o Sebastian ska nog käka lite frukost nu. Eller ska vi vänta in Patrik, det skulle ju vara en familjedag...?

Igår städade jag hela huset och det finns nästan ingen tvätt att böka med. Så allt är upplagt för att bara umgås!!!
Förväntningarna är höga... He he.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0