Söndag kväll

Så var det söndag igen... Vi har varit ute större delen av dagen faktiskt.
Den här kojan byggde de här duktiga killarna!

Patrik, Simon, Sebastian med kompis


Men vi börjar med igår lördag. Vi åkte till Varberg och kollade in lite campingplatser ifall vi ska ställa upp oss på försäsong. Men det är ju inte upplyftande att se på campingplatser mitt i vintern... Allt är bara grått grått och så var det fasansfullt KALLT!!! Så det kändes faktiskt inte som om någon av de fyra vi kollade på var något altervativ. Vi får se hur vi gör.
Sedan på kvällen kom min bror och hans son och åt mat med oss och barnen lekte av sig lite. Tyvärr var brorsans fru sjuk och kunde inte komma med.


Söndag... Började som vanligt med handbollsskola mellan 9-10. Jag o Simon stannade hemma och fixade lite. Passde på att ringa pappa på gotland och hörde hur det var med alla på ön...
Jag och Simon gick ut precis när de andra kom hem. Efter lunch åkte vi för att se på en camping till ,denna gången vid Marstrand. Den var faktiskt fin fast det är mitt i vintern. Det KAN även ha något att göra att det var sol o härligt väder... Med oss var även Sebastians kompis Mikael.

.

Simon sov i bilen medan vi vuxna kollade på campingen och Sebastian o Mikael kollade in lekplatsen som fick mvg! Linbana och allt!!! Sedan skulle vi till skogen. Frågan var bara vilken skog..!!??? Vi hamnade iallafall i närheten av Kärra. Barnen och Patrik började bygga en koja och de slet och drog så de höll sig varma. Jag o Simon frös dessto mer. Simon hade svårt att gå i skogen bland alla grenar och stockar o ville att jag skulle bära honom. Tillslut satte vi oss o tittade på när kojan tog form, men blev kalla som bara den. Men lite fika fick vi i oss iallafall... Och mysigt var det!!!
När vi kom hem stoppade vi barnen i ett varmt bad och jag tog en dusch o tinade upp sakta men säkert upp.
Och i morgon är det måndag och nu hoppas vi att det kan bli en HEL arbetsvecka. UTAN några vab dagar...
Är ledig onsdag. Skönt med en ledig dag mitt i veckan.

Nu ska jag kolla in Beck filmen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0