Så ja...

Nu sitter jag äntligen här i soffan med datorn i knät och slötittar på tv.
Jag har jobbat idag och igår och det har varit riktigt kul faktiskt eftersom jag varit hemma en vecka innan...
Men idag vid 12 tiden så blev jag helt otroligt trött!!! Orken bara tog slut och jag kände mig sur och grinig. Men efter jag ätit lite lunch så kändes det bättre igen. Hade kanske lite lågt blodsocker!??

Annars har eftermiddagen och kvällen innehållit det gamla vanliga såsom: hämtning av barn, stoppa in i tvättmaskinen, laga mat,äta mat, hänga tvätt,  lägga in en maskin till,lägga in ren vikt tvätt, badat barn, läst saga, nattat barn och till sist hängt den sista tvätten... Och nu sitter jag här o njuter av min egen tid! Och ni som tänkte "men disken då..." Jo den tog mannen och han byggde även vidare på Starwars skeppet med Sebastian, jag gillar INTE ( för att uttrycka mig milt)  att bygga Lego...
Va kul det var att rada upp allt jag gjort under dagen! Det blev ju faktiskt en del aktiviteter... Inte undra på att man är lite trött på kvällarna. Typ somnar 21.30 varje kväll.

På fredag ska jag och Sebastian gå på genrepet av melodifestivalen tillsammans med min kompis Lotta och två av hennes barn, Alicia  som är lika gammal som Seb är hans "tjej"... Gulligt va?




Annars så ser jag fram emot att kunna köpa biljetter till Madonnas konsert här i Göteborg i sommar!!! Jag har sagt varje gång hon snuddat Sverige, allstå varit i Danmark e. dyl  att om hon NÅGONGÅNG kommer till Sverige så SKA jag gå!!! Hon var min idol när jag var tonåring... Och nu släpps biljetterna på måndag den 9 februari kl 09... Jag jobbar då så jag vet inte hur jag ska kunna sitta framför datorn o köa. Men det löser sig förhoppningsvis!

I morgon är jag o barnen lediga. Sebastian fick välja om han ville gå i skolan eller vara ledig med oss och han valde att stanna hemma ihela dagen, förutom simskolan då. Det är ingen skolplikt i "nollan" så man kan ta en ledig dag så om man vill. 

Nu ska jag se en film som börjar på 3:an som verkar bra!!!


Kommentarer
Postat av: sys-i

Sebb och Alicia är så söta. Kul att ännu hänger ihop. :)

2009-02-04 @ 08:01:36
Postat av: A

o heeeeerrre Linda! Nej, jag är ledsen, jag har inte läst din blogg på lika länge som jag inte skrivit själv. Jag är bäldigt bäldigt noggrann med att inte slösa min dyrabara tid och energi just nu. Jag har sammalagt en månads tentaplugg, så att jag sen kan SLAPPA, slippa plugga och vara med Rafael ordentligt när han kommer!!! Nu har jag gjort min plikt två kvällar denna vecka, vilket innebär att svara på (gamla) mail och meddelanden och idag läst Julias blogg, började på din, men oj vad mycket du skriver! Nej, jag ska sova, upp tidigt och plugga mina åtta timmar, och då räknar jag inte med pauser... Det är värt det, och det är intressant, men det är inte alltid kul. Puss

2009-02-05 @ 22:49:06
URL: http://[email protected]
Postat av: A

Men jag har kollat korten, både här o på fejjan. Ser lövli ut helt enkelt. Och det lyser verkligen stolthet och visdom ur Sebastians ögon. Säg till honom att jag saknar honom.

2009-02-05 @ 22:51:28
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0