Så här blev det...

Jag och Patrik har kunnat jobba idag!!! Det var osäkert in i det sista. Var på väg att ta med Simon till jobbet... För jag/vi ville/kunde bara inte vara hemma. Men jag tempade honom o den visade 37.1 o han åt sin morgonvälling o var pigg o glad. DOCK hostig.

Men jag lämnade honom o hörde då att typ ALLA barnen som kommit på morgonen hostade. Så det är nog något som går. Det låter så himla illa när Simon får hosta för det sätter sig på luftrören så det blir lite astma aktigt liksom. Väsande o ihåligt på något sätt.

Men Simon somnade iallafall om nere på soffan igår, han var nog bara vaken i ca 30 min. O han sov faktiskt hela natten. Med lite avbrott för hosta.

I dag slutade jag kl 13.30,så jag åkte hem o åt lite lunch. Ska hämta Sebastian kl 15.10 för att gå till simskolan som börjar 15.40. När jag lämnat honom där ska jag gå till dagis o hämta Simon...

Men just nu mår jag inte alls bra... Har ont i magen o känner mig allmänt illamående. Får se vad det blir av detta. Fy.
Patrik ska jobba sent ikväll så jag HOPPAS verkligen att jag inte blir sjuk!!! Är LIVRÄDD att bli magsjuk. Det är ju sååå fruktansvärt!!!!!!!!

Nu ska jag ladda inför allt jag ska göra nu på em....

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh nej. Jag hoppas inte att vi smittat genom väggen.... Hoppas för din, och hela familjens skull, att du håller dig frisk!

2009-02-25 @ 14:50:28
URL: http://ninnana.blogg.se/
Postat av: Linda

Nej, det har nog inte smittat genom väggen ;)!

Faktum är att jag tror att jag har/hade en släng av svår magkatarr. Nu har jag tagit en Minifomtablett och Pepcid och jag mår bättre, även om det ff känns lite småmysko i magen. Eller det sitter ovanför naveln... Men ett tag trodde jag att jag skulle spy faktiskt. Fy katten.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0