Roliga kommentarer...

Gud vad en dag går fort alltså... Bara två lediga dagar kvar innan jag går på min monsterhelg. Suck.

Idag var vi ute på förmiddagen och gick till olika lekplatser. Tog endel kort som jag får lägga upp i morgon då min  IT-gubbe är hemma... Han är tvingad (av mig) att ta ledigt i morgon och måste därför jobba extra länge  ikväll.
EGO?? Jag? Nehej du.            He he.

Måste bara skriva vad Simon sa innan lunch... Han satte ett durkslag på huvudet och sa: Hej mina damel och hellal... Det äl jag som bostämmel,
ÖVERSÄTTNING: Hej Mina dameR och heRRaR det äR jag som bestämmeR. Men sötnosen kan ju inte säga R utan säger L istället så det låter så sött... Och ännu sötare med ett durkslag på huvudet! Synd att kameran inte var i närheten.

Sedan var det ju Sebastians kommentar som jag redan skrivit om: Sinnessjuk= att se dåligt.



Underbara småkillar!!!!



Ska nog sova en stund nu så kanske jag kan vara vaken sen när Patrik kommer hem...?! I går somnade jag kl 21.30. Kul... Eller inte. Är ju väldigt kvällstrött, men  igår  var det ju nästan löjligt.

Så godkväll på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0