Onsdag kväll...

Nu har lugnet lagt sig här hemma. Barnen sover och Patrik jobbar fortfarande. Så vad gör jag då? Jo jag sitter här o slötittar på tv:n med datorn i knät. Just nu glor jag på semestersvenskar på 4.an. Det handlar om svenskar på semester i Thailand. Jag blev irriterad på en människa i det programmet. Hon var på semester med sin man o sina tre barn och kunde inte koppla av från jobbet en minut. Hon höll på med sin mobil och dator HELA HELA tiden! Hon var helt besatt. Mannen antydde att hon är sån hela tiden, alltså inte bara en tillfällig uppgång på jobbet. Sjukt faktiskt. Jag har lite svårt för sånt. SÅÅÅ oumbärlig får man inte vara så man inte kan vara på semester utan att jobba konstant.

Eftermiddagen avlöpte smidigt. Allt klaffade som det skulle. När vi kom hem så gick Sebastian upp på sitt rum och skrev och ritade lite. Han är riktigt duktig att skriva nu, o han tycker att det är kul! Simon ville titta på "Vilddjuren" o lade sig tillrätta i soffan. Jag var lite orolig att han skulle somna i kväll igen, ( han hade tydligen sovit middag på dagis i går!!???)Jag fattar inget. Men iallafall så blev det en riktigt mysig eftermiddag, lungt o skönt!

Jag hade nog en släng av magkatarr förut idag. Men efter lite medicinering så mår jag nu helt bra!!! Hurra! Ingen magsjuka här inte...

I morgon ska jag till S:t Jörgens Resort. Vi ska få en heldag där med jobbet för vi har varit så "duktiga" och sparat pengar på el. Tyvärr blev vi uppdelade i 3 grupper så alla på avdelningen går inte tillsammans. Men jag går med några jag jobbar med iallafall. Mellan 11.30-21 ska vi vara där. men det framgår klart o tydligt att vi INTE ska få massage eller spa?! Men... ok vad blir det då? Ja ja,det visar sig. Jag återkommer med information om vad dagen innehöll.

Nu ska jag kolla in en ny serie som börjar på 4.an.

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej! hoppas ni får det bra på st jörgens iaf! här hemma är det snö och slask, jobbigt! kladdkakan blev perfekt, dock inte lika god som din! kram

2009-02-26 @ 00:47:49
Postat av: Caroline

Vad kul att få komma iväg med jobbet! Hoppas det blir något kul ni får göra. OCh vad skönt att du slapp magsjuka!!

2009-02-26 @ 08:53:43
URL: http://ninnana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0