Nu var det slut...

På ledigheten... Suck.  Om 18 minuter börjar jag mitt helgpass. Nej, jag har inte bråttom för jag tänkte ta min rast innan och komma kl 12.30. Man får INTE göra så jag vet, men det är så mycket man inte får och alla andra gör det. Så det så.

Sebastian är nu med Patrik på jobbet och Simon är på dagis. Vi hade lite bråttom i morse och fick stressa iväg så huset var kaos när jag nu kom hem igen. Jag har städat undan det värsta och även dagit runt lite med dammsugaren.
Varför blir det så stökigt när man är stressad? Eller är det bara jag som funkar så!? Dräller verkligen saker omkring mig. Fast om Ni frågar min man så gör jag det jämt... Han tycker att jag är världens slarvmaja. Kanske ligger något i det.

Barnen fick för sig att de skulle bada kl 9.40 och vi skulle vara på dagis kl 10.30. Det var där min planering brast tror jag. Och de små älskar ju att bada, så jag kunde inte säga nej. ( Orkade inte med tjatet som vanligt.)

Kom på att jag "måste" upp coh plocka undan lite också innan jag åker... Får se när jag hinner skriva nästa gång.

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Carina H

Har utmanat dig, gå in på min blogg och läs på utmanad inlägget :-)

Ha det gott, kram Carina







ebbis.babyblogg.se

2009-02-15 @ 10:38:32
URL: http://ebbis.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0