Nu har ...

Nu har jag sagt ifrån ordentligt. Så här sa jag: Hörredudu. Fattar du inte att din attityd inte är ok??? Jag förväntar mig att du står i givakt och bugar när jag kommer hädanefter!!!!

Ha ha ha!!! Neeej, självklart inte!!!!!!!!!!!!! 
Men så här var det, på riktigt: När jag kom så tittade hon på mig och nickade o sen ropade hon på Sebastian.... Ja, det är sant! Hon nickade mot mig. Kanske ett steg närmare ett Hej. Jag lugnar mig för att se hur det utvecklar sig. Men jag hörde att hon var lite småspydig mot ett barn när en annan mamma var där.
Till hennes försvar så är hon från Holland och har kanske lite språkförbistring. Men ändå, attityd är attityd oavsett vilket land man kommer ifrån.


Annars har dagen varit väldigt lugn. Jag åkte aldrig o handlade idag. Kom mig inte för liksom. Gör ett nytt försök i morgon, då utan barn... När dagen kändes som mest seg o långtråkig fick jag ett sms av en granne som undrade om jag hade lust att komma in på en fika med nybakad kladdkaka!? Ohh, räddaren i nöden. Självklart gjorde vi det! Simon o grannens äldsta är jämngamla och lekte en stund. Sen var det dags att hämta Sebastian på fritids.
Efter hemkomst så gick vi in till en annan granne så Simon o hennes lilla kille lekte en stund.
Bra att bo så här, nära till alla kompisar. Sebastian var ute o lekte med sin kompis på gården en stund.


Jag har lagt upp en massa gamla bilder på facebook idag och hittade då dessa fina "gamla" bilder ....


 

Det här kortet är från Patriks 30-års fest. Jag är gravid med Sebastian och Patrik har just friat!!!





Det här är min älskade mamma....
Saknar så det gör ont ont ont....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0