Nu gör jag ett nytt försök....

Gårdagens "familjedag mitt i veckan" resulterade i ett biobesök! Det gick jättebra. Vi var lite oroliga att Simon inte skulle kunna sitta stilla, men vi valde att gå kl 13 då han är lite trött... Man får ju vara lite smart. Det blev  Bolt. Den var bra tyckte vi .
Innan gick vi och åt lunch på stan( Mc Donalds...)
 
Jobbigt att skriva för jag ser inte var markören håller hus...?Så har det inte varit förut!?

Patrik smygjobbade, fast bara liiite...

Mästerfotografen Sebastian!!!

Spänd förväntan....

Jag kom på varför jag inte kunde somna i förrgår kväll! Jag hade ju tagit två tabletter extra stark rosenrot! Uppiggande osv... Kanske inte så smart att ta kl 19 på kvällen!
Idag är min sista lediga dag innan min jobbarhelg... Dagarna bara rusar iväg!? Men en bra sak är att jag bara jobbar 7-15 på sönd!! Hurra!
Jag tror jag och småkillarna ska åka o köpa alla hjärtansdag present till mannen/fadern idag. Vet precis vad  jag ska köpa!!!
Nu ska jag först och främst ta itu med lite tvätt...

Kommentarer
Postat av: sys-i

Jo, sebastians foto på Linda var kul att se, man ser inte dej på så många foton syster! <3

2009-02-12 @ 12:06:41
Postat av: Linda

Nej. jag försöker undvika att vara med på foton, står mest bakom kameran!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0