Lugnet har lagt sig...

Nu är morgonruchen avklarad och lugnet har lagt sig över mitt hus... Det blev små michelingubbar som knatade i väg till skola o dagis idag för det var 10 minus grader ute!!! Men det blir nog en vacker dag för det är inte ett moln på himlen.

I dag är jag ledig ( igen). Och ska försöka komma iväg o handla lite mat. Skulle även behöva städa av lite. Får se vad jag "hinner" med.  Ska börja med en lång frukost o läsa tidningen i lugn o ro.

Nu börjar jag längta till vår o lite värme. Det känns som om det varit vinter hur länge som helst! Lägger därför in två härliga sommarkort så man kan drömma sig bort....





 
Sommar sommar sommar!!!!


Snart så....

Kommentarer
Postat av: Julia

härliga bilder!

2009-02-17 @ 10:02:04
URL: http://ginah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0