Lördag...

Har försökt att sätta mig typ fem gånger för att skriva men det har kommit något annat ivägen hela tiden.
Men nu äntligen sitter jag här...

I går var vi och kollade på genrepet av melodifestivalen. Ganska rörigt genrep måste jag säga. Bidragen var väl som alla andra melodifestivalbidrag. Ingen superhit i sikte direkt. Men kul att se live ändå. Sebastian tyckte det var kul och klagade inte över ljudnivån en enda gång. Däremot blev han väldigt trött mot slutet. Han kom i säng kl 23.15 och vaknade 06.30 idag. VARFÖR??? Han är såklart supertrött idag. Har lovat att lägga sig kl 19 idag. Han fick välja om han skulle vila middag en stund eller lägga sig vid 19. Får se hur det går när väl kl är 19... Dessutom skulle det vara utan NÅGOT gnäll... hm...

Vi har ändå varit i väg o åkt skridskor på Heden!

Sebastian var verkligen jätteduktig! Han har inte stått på skridskor på ca två år! Simon ville inte men vi lyckades övertala honom att prova så det var precis vad han gjorde typ 30 sekunder!

Annars ska vi bara vara hemma o ta det lugnt idag. Patrik är o kollar på handboll o Sebastian kollar på film. O nu ska jag väcka Simon som sovit alltför länge i vagnen ute... Om nu Seb ska lägga sig 19 gör det ju inget om Simon också kommer i säng vid den tiden. Annars kommer Seb att vägra lägga sig innan lillebrorsan!

Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0