Lördag

Så var det lördag o ledighet! Det är bara på helgerna som vi, hela familjen äter frukost tillsammans. Och då är det dessto mysigare!!! Dessutom har vi färska frallor hängande på dörren när vi kommer ner. Härligt.

Nu sitter vi o tittar på Haja läget i väntan på att en klasskompis till Sebastian ska komma o leka här idag. Börjar i och för sig undra var han håller hus då det var sagt att han skulle komma 9.30... Jag försöker få med Simon ut  o åka pulka som vi gjorde igår eftermiddag, det var superkul! Vi kom hem från dagis/skola ca 15.30 och var ute ända till kl 17.50!

Annars ska vi inte göra något speciellt i helgen. Har inga planer alls förutom att tvätta undan, men det sköter ju sig själv liksom.
Patiks dator är kvar på hans jobb så nu är det "slagsmål" om min... Han har abstinens säger han. Beroende..???
Fast jag förstår honom faktiskt. Jag vill också ha tillgång till dator även om man inte sitter konstant vid den.

Nu har kompisen kommit och de är i full gång att leka uppe på Sebastians rum. Simon får vara med, än så länge...
Arvid, som kompisen heter gick på samma dagis som Sebastian gick på och som Simon går på, så det är vana att ha med honom i leken. De hann och gå ett år tillsammans innan Seb o Arvid slutade.


Börjar få en längtan till sommar eller iallafall vår och värme... Och till Gotland.

 Underbart fint...

Man tänker inte så mycket på hur fint det är när man bor där, men nu när jag bott så länge här i Göteborg så tycker jag att det är den finaste platsen i världen...


Kan inte låte bli att sätta in en sommarbild till...


 Vi är i Mariestad och tittar ut över Vänern...

Så, tillbaka till verkligheten o februari och tvätt som ska hängas...

see you


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hur gör man för att få färska frallor på dörren? Det har jag tänkt på att vi skulle vilja ha :)

2009-02-21 @ 12:35:06
URL: http://ninnana.blogg.se/
Postat av: Linda

Det kommer en "brödtjej" o frågar varje torsdag kväll. Det kostar 28 kr för 6 st. Och det finns massa olika bröd att välja på. Om ni vill kan jag be att hon ringer på er också!! Tyvärr kommer hon oftast när det är barnläggdax så är man själv finns risken att man missar henne...

Sen på lördag morgon hänger de där, färska o frasiga... Mums.

Postat av: Caroline

Kanon juh! Skicka gärna över henne hit :)

2009-02-21 @ 19:12:24
URL: http://ninnana.blogg.se/
Postat av: Linda

Yes... Jag gör det. Eller ber Patrik för jag jobbar torsdag kväll.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0