Ledighet...

Nu är jag ledig i tre dagar för det är sportlov här... Och det kunde jag ju lagt ner. Jag trodde jag var snäll som lät Sebastian vara ledig under sportlovet, men han skulle nog mycket hellre vilja vara på fritids! Dessutom skulle de på utflykt i dag och höll på att baka till den i går eftermiddag när jag hämtade honom. Och "draken" till pedagog gjorde väldigt klart för Sebastian att den SKULLE MINSANN ätas på utflykten... ( Nej, jag gillar henne inte alls faktiskt). Måste nog snart ha ett snack med henne om hennes attitydproblem. JAG som är såå konflikträdd, hur tror ni det går?!
Människan står allt som oftast med ryggen mot en när man kommer och det enda hon säger är: Sebastian nu ska du hem, eller rättare sagt så skriker hon det till honom! Inte HEJ, inget sånt alls. Det känns som om man kommer och stör och att hon vill att man försvinner så fort det bara går...
Undrar om hon är så mot alla föräldrar??? Jag tror att Sebastian förstår att han ska hem när jag kommer, han kanske bara vill avsluta det han gör innan han ska gå hem. En gång slet hon pennan ur handen på honom när han höll på att måla! OHHH. Jag blir såå arg när jag tänker på hennes attityd!!! Men Sebastian verkar inte märka att hon är dum i huvudet. Skönt att han trivs iallafall. Det är ju ändå det viktigaste...
Känns bara lite jobbigt att ta sånt när det är barn runt om... Men jag måste måste måste säga något.
Precis innan hade jag hämtat Simon på dagis där man känner sig välkommen och atmosfären är varm ochh hjärtlig!!!
Kontrasternas julafton.

Precis nu sa Sebastian: sinnessjuk... När jag frågade vad det betyder så sa han: att man ser dåligt!!! Ha ha. Ska man rätta honom då eller? Tyckte att det var ganska gulligt.

Igår fick vi tag på Madonna biljetter!!! De tog slut på 4 tim, 56 000 biljetter. Känner mig väldigt glad över att ha kommit över några. Ska bara få tag på barnvakt tills dess. Men det är den 9 aug så vi har ju lite tid på oss. Är det någon som anmäler sig frivilligt??

Här kommer lite roliga bilder:



Det här är inget barn vi känner men en riktigt rolig bild!



The finger...





Något gick fel... Mongoloid tiger???

Nu måste vi försöka komma ut innan Sebastian dör av tristess....

Hejdå.





Kommentarer
Postat av: A

Haahaaaa! Jag dör! Tigern är ju fulast! O barnet, halvtaskiga föräldrar! Lika bra att ha det som studentplakat då också. Haha!

2009-02-10 @ 16:46:28
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0