Ledighet...

Det känns som att jag är ledig rätt mycket faktiskt. I allafall känns det som om det var alldeles nyss jag skrev att jag skulle vara ledig i tre dagar... O nu är jag ledig i två!! Att jag sen har jobbat i helgen gick ju som ett kick! Till och med riktigt roligt! Jag har arbetat som undersköterska sen 1991 och tycker fortfarande att det är kul!!! Men om sanningen ska fram så har det ju rätt mycket att göra med vem man jobbar med... Men jag trivs med mina härliga arbetskamrater, ingen nämnd ingen glömd....

Idag ska vi (jag o Simon) försöka komma iväg o handla lite mat. Det är allmänt tomt i kyl och skafferi. Sebastian är i skolan och jag fasar redan för när jag ska hämta honom. Ni vet den där draken som jag inte riktigt gillar. OM hon är där o är som hon brukar vara så MÅSTE jag göra/ säga något...

 Så jag skriver i eftermiddag/kväll och informerar hur det gick. ( Hoppas hon inte är där)
Nu ska jag sätta fart så inte hela förmiddagen går till att bara göra ingenting!

Hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0