Kvällsskift

Sitter här och har en mysmorgon med Simon... Jag börjar kl 12.30 idag och lämnar Simon kl 10.30. Då hinner han vara ute o leka en stund med kompisarna på dagis innan de går in o äter lunch. Sebastaian och Patrik gick straxt innan 8. Sebastian börjar ju 8 varje dag, så tyvärr har vi sällan någon sån här "mysmorgon" på vardagarna.

Nu har det kommit lite mera snö här, säkert 3 cm... Sebastian är nog glad, men lillebrorsan är inte jätteförtjust i snö om man säger så. Han har inte förstått tjusningen. Han har inte heller förstått att det är väldans bra att ha vantar på sig när man ska ta i snön. Suck.

Tänkte på en sak som jag glömde skriva häromdagen när jag var på Ikea... Jag var ju där mitt på dagen en vardag och därmed var det ganska få bilar på parkeringen. När jag höll på att packa in ( en lampa, ha ha) så ställde sig en dam med sin bil och blinkade som för att ta "min" parkering! Det var ju nästan tomt på parkeringen!? Varför skulle hon välja just den som jag stod på?? Konstigt eller hur.   Ja, det var bara en fundering...

Nu ska jag hänga tvätt.

Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0