Hej o hå!!!

Gud vad det segar sig på denna sidan ibland. Nu tog det en evighet att komma in. Och häromdagen när jag skulle lägga in kort ska vi inte tala om hur seeegt det var... Höll på att bli galen. Kan det vara så att det är många inne så här på kvällen? Jag upplever inte att det är så segt mitt på dagen el på fm.

Nu ligger barnen i sängarna och sover förhoppningsvis snart. Det blev lite senare än vanligt. Sebastian ville se klart ett matlagnings program på 4:an som slutade 20... Skönt när man slipper ligga bredvid dom tills dom somnar. När vi gjorde det så somnade man ju garanterat o så var den kvällen körd. Kvällstrött är jag ju ändå liksom...

Annars har dagen gått fort tycker jag. Hämtade Simon kl 15.40 o blev kvar på dagis till kl 16. Trevligt ställe det där, till skillnad från vissa andra ställen. Slapp det där "andra stället"  idag för Patrik hämtade Sebastian och tog honom till simskolan.
Patrik skulle på föräldrarådsmöte på dagis redan 17.30 så det blev tidig middag. Sebastian åt hos en kompis o Simon åt inte alls, jag avskyr makaroner o Patrik hade som sagt brådis så du kan ju tänka dig hur trevlig middag det blev... BLÄ.

Nu sitter Patrik o bygger lego... Lite stört? Nej, han försöker få ihop Sebastians Starwarslegoskepp igen som"råkade" krossas i tusen bitar. Sen tror jag att han tycker att det är ganska kul också....



Lite sånt här hann vi med också!!!   


hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Linda

Glömde skriva att badkortet är ca 2 år gammalt och taget hemma hos min syster Anna...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0