Grrrrr....

Söndag morgon och jag är på skitdåligt humör. Vet inte varför men känner mig arg och irriterad.

I går kväll började det snöa och det snöade o snöade... Det kom säkert 1 dm snö! MEN idag när man vaknar så är det 3 plus o allt blir SLASK!!! På med regnkläder och gummistövlar då eller!?
Så egentligen känner jag mig lite stressad också för jag vill hinna ut med Simon ( Seb är på handbollsskola) innan ALLT försvinner. Men vad gör jag , jo jag sätter mig här o surfar. Bra val. Not.
Allt jag skriver genomsyras av hur dåligt humör jag är på, så jag får skriva lite senare tror jag så jag inte förstör din dag också... 


Sorry

Kommentarer
Postat av: David

Du verkade ju vara på bra humör imorse när du väl kommit ut iaf! :)

2009-02-22 @ 18:17:32
Postat av: Linda

Ja, det släppte faktiskt när jag väl kommit ut! Det var härligt väder trots allt...

Och om jag ska vara helt ärlig så drabbar det nog mest Patrik ( tyvärr). : )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0