Fredag o ledig!!!

Mmm, sitter här o morgonmyser medan Lillefot rullar på tv.n. Simon har valt en annan filn än Vilddjuren idag!
Vi är lediga men har lite grejer att fixa så här innan helg. Vi ska bl.a åka o handla, kaffet tog helt slut i morse... katastrof!!!
Måste även ta tag i Sebastians presentinköp. Han fyller ju år nästa fredag o vi vet på ett ungefär vad han ska få... Billigt är det INTE! Men jag kan inte ha med Simon när jag handlar på typ Toys R us för då skvallrar han säkert om vad Seb ska få..! Ha ha. Men ett besök på Mediamarkt tänkte jag att det ska nog funka.
Simon är för övrigt ganska förkyld. Han nyser och hostar en hel del. Han vaknade 05.15 av en hostattack och var vaken ca 30 min, men somnade som tur var om igen o sov till 7. Får se om Sebastian håller sig frisk nu, han brukar allt som oftast vara sjuk när han fyller år stackarn... Peppar peppar ta i trä!

Igår var jag på S:t Jörgens Spa o Resort. En helt fantastisk anläggning!!! Shit vad fint det var, där hade jag gärna tillbringar ett dygt på tu man hand om man säger så. Men nu var jag där med jobbet och jag kom på att jag kan inte skriva vad vi gjorde eftersom inte alla i arbetsgruppen har gått än. Men det var en mycket trevlig tillställning iallafall! Efter den 5 mars kan jag berätta för då har alla gått. Men jag rekomenderar ett besök där för det var superfint som sagt. Tror att det är väldans dyrt i och för sig, iallafall om man ska bo där...

Får förresten se om jag kommer någon vart alls idag för Patrik kom inte in i Polon i morse.. Den strejkar när det är kallt. Inte så att den inte startar men som sagt man kommer inte in i den. Ändå står den i garaget nu! Så Patrik tog Volvon... Kom på att det nästan inte fanns någon bensin i den... Nåja, det märker han väl. he he.

 Simon äter sin andra frukost nu... Macka o juice. Den första bestod av välling. Inget fel på aptiten trots förkylning... Annat var/är det med Seb när han är förkyld. Han lägger av att äta helt o hållet.

Nu ska jag släpa mig in i duschen för att försöka komma iväg.

Ha en underbar dag!!!

Kommentarer
Postat av: julia

vill åka och hälsa på er!!!!!! skriv en komentar i min blogg om vad ni fick göra ;)

2009-02-27 @ 19:29:07
URL: http://juliaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0