Färdigjobbat!

Svisch sa det så var helgen färdigjobbad! Det var inte jobbigt alls denna helgen. Kanske beror det på att jag visste att jag skulle sluta kl 15 idag. Dvs att det bara blev ett långpass ( lör). Så skulle jag vilja ha det jämt när jag jobbar helg.
Jag gick hem precis när tålamodet började tryta rejält.
Patrik lämnade Simon hos mig på jobbet idag kl 12 för Sebastian och Patrik skulle åka till heden för att åka skridskor (igen). Och Simon tycker inte det är så kul. MEN det gör däremot Sebastian! Han är jätteduktig!!!



Simon somnade på väg till mitt jobb och fortsatte att sova i vagnen mitt jobb i ca 2 timmar! Sen väckte jag honom kl 14 så han fick äta lite pannkakor ,och sen glass till efterrätt mums!

En arbetskamrat till mig frågade om jag skulle hem och ta det lungt nu i eftermiddag när jag slutade "tidigt".
Och jag kan informera att jag gjorde följande: Duschade,badade barn, tvättade, surfade (dator såklart), hängde tvätt, lagade mat, åt mat, surfade igen, nattade barn. Sen får var och en avgöra om det var att ta det lugnt eller inte... He he.

I går var det ju alla hjärtansdag. I år har vi faktiskt uppvaktat varandra lite. Jag köpte likadana kallingar till mina pojkar o man!! Jättefina tycker jag!

 Eller vad tycker ni???

Jag fick en bukett superfina tulpaner!

 Min favoritblomma! De är väl underbara...?!


Nu ska jag TA DET LUGNT!!!!

Hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Oj, vad rosa och fint du har fått det här! :) Jisses, hur lyckas ni med att få Simon att sova så mitt på dagen? Men somnar han bara på kvällen så är det ju såklart väldigt "praktiskt" :)

2009-02-15 @ 21:52:05
URL: http://ninnana.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja, jag kände för lite förändring och tyckte helt plötsligt att den gröna färgen kändes lite deprimerande... Ha ha.

Ska vi försöka att komma ut o gå denna veckan och dra med oss J också!!?? Tyvärr kan jag inte ons o tors. Men gärna de andra! Ha en bra dag. Kram

Postat av: Caroline

Promenad låter kanon!! Vi kan väl se vilken kväll som blir lämplig.

2009-02-16 @ 08:03:49
URL: http://ninnana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0