En kortis...

Hinner nog bara skriva ett snabbt inlägg.

Så här är läget: Simon somnade vid 17.20 när jag dammsög. Förmodligen har han inte sovit middag på dagis. Var i valet o kvalet om han skulle få sova vidare eller om jag skulle väcka honom. Men det blev så att han fick sova vidare... Och vi höll tummarna att han skulle sova för natten. Men det blev inte så.
Han är nu vaken, har världens hemskaste hosta ( är nog på väg att bli sjuk) och har ätit 3 chokladbitar! Jag vet... Inte så himla bra att han fick choklad. Men han fick syn på en "gammal" chokladkartong och blev lite småsugen på den så att säga. Inte läge att göra någon stor affär av det hela. Nu ligger han här bredvid på soffan o verkar vilja somna igen.

Frågan är nu: Vem "vabbar" om han inte kan gå till dagis. Jag kan inte sa vi båda i kör när vi hörde hans "krupphosta". Fan. 
Nästa fråga är hur natten blir... Ska gå och fixa lite Ventoline o ge. Det brukar hjälpa när han låter så här.

Nu ska jag gå upp med honom igen.

God natt???!!!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Ojdå... Hoppas att han blev bättre och att ni fått sova gott och kan jobba idag.

2009-02-25 @ 11:28:47
URL: http://ninnana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0