Det går fort..

..när man är ledig! En ledig dag bara svichar förbi. O vad haf jag då gjort!?
Ja, vi kom faktiskt iväg o handlade jag o Simon. Åkte även till Mediamarkt o kollade på ett spel som Seb önskar sig. De har ju prisgaranti där!?  - Jag kan åka in till stan o köpa spelet för 349 kr, o på mediamarkt kostar det 479... MEN när jag frågade om deras prisgaranti så är inte den affären jag ska köpa spelet i ( billigare) en FYSISK affär?????
Skit samma. Nu har jag beställt spelet o hämtar det i stan nästa vecka för 349 plus bensin...

Annars är vi i gång igen i sjukdomsspiralen... Simon spydde ner hela hallen nu ikväll. MEN det berodde dels på att han AVSKYDDE hostmedicinen jag gav honom o dels på att han är väldans hostig o "slemmig" (ursäkta). Så det kom alltså upp igen. suck. bara att börja tvätta.  Alltså ingen magsjuka. Inte heller någon feber utan bara hosta o "snuvig"= skitsnorig. Hoppas natten bli relativt lugn.

Nu sover barnen o Patrik o jag sitter o dricker lite vin o tittar på tv:n. Kom just på att jag köpt lite godis som jag kan ta fram. Så nu har jag inte tid att skriva mera, ska mumsa godis.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0