Bättre humör nu...

Nu har mitt dåliga humör gått över. Fast jag hade en svacka efter kvällsmaten också. Men det berodde nog mest på att båda barnen tjafsade om att de inte ville äta maten som stod på bordet. Vi åt stek, sås o potatis. Men om det inte är makaroner o köttbullar eller korvstroganoff o ris så ska det oftast gnällas lite innan de trots allt äter. ( Oftast).
Men det är sååå tråkigt att varje dag tjafsa vid middagsbordet...

Annars har det varit en otroligt lugn helg. Sebastian har haft kompisar hela helgen o vi vuxna har bara varit så att säga. Jag har knappt varit från gården... Ha ha! Men vi har varit ute rätt mycket och det är ju alltid skönt!



Det gick rätt bra att åka bobbycar i detta väder!

Sedan lyckades jag ta den här bilden också...

En trotsig 3-åring som läser Trotsboken!!!


Sebastian har munnen full av vindruvor.

Simon, blivande pizzabagare?

Lägger upp fler bilder på facebook...

Ha det så bra!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0