Ännu en måndag...

Sitter nu här och slötittar på ett gammalt avsnitt av Vänner. Tänkte att jag skulle se " Familjen Annorlunda"  som börjar kl 20 på 4:an. Det handlar om familjer som har väldigt många barn, typ 5-10 barn! Det är alltid kul att se hur de får ihop allt. Med tanke på att det känns lite hårt med 2...

I dag har jag jobbat dagen 7-15. Arbetsdagen gick väldigt fort. När jag hade lite tid över innan barnhämtning så gick jag o handlade lite middagsmat o passade på att beställa tid hos frissan till Simon. Så nu ska han till frissan i morgon kl 16. Hans hår är väldigt långt nu! Han brukar faktiskt sitta stilla hos frisören...

Nu har programmet börjat så nu ska jag kolla lite på det.

hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0