Snigel....

Ja, idag har vi inhandlat en snigel!!! Den åker omkring i akvariet och suger i sig alger : ) Gul och fin är den...



Och i morgon äter vi den med vitlök till... Neeej, jag skojar bara!!!!

Fyra stycken Molly blev det också... Två vita och två svarta...



Fast våra har inte sån där fräck stjärtfena...?

Våra yngel har växt och kan nog snart släppas ut bland de andra! I allafall två av dom. Den tredje lille får vara kvar i bebiskammaren ett tag till, annars blir den nog uppäten illa kvickt : (

Vi var på Hornbach och gick och handlade i lugn och ro för barnen hade varsitt Nintendo Ds med sig in i affären... Man kan säga att vi har köpt oss lite frid. Våra barn avskyr annars att gå i affärer. VERKLIGEN.
Vi fick även köpt en ny duschstång. En sån man hänger duschmunstycket i om man inte vill hålla det alltså...
Våran gamla höll inte upp duschen för den vissnade liksom : )

Och låsspray... Det är helt hopplöst att komma in i garaget nu när det är så iskallt. Så nu hoppas vi att låsspray kan hjälpa...

I morgon är det årets sista dag och min sista lediga dag : ((
Jag hade väldigt gärna varit ledig lika länge som Patrik och barnen. 

Nu ska vi spela lite Buzz på Ps3...

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ah, har ni också haft garageproblem. Suck nu saknar jag vår fjärrlås vi hade innan... Idag fick jag äntligen in bilen, låsspray hade gjort susen, men då satt ju gummilisten fast i marken istället... Lite våld senare så gick det bra. :) Gott nytt år!

2009-12-31 @ 16:47:47
URL: http://ninnana.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja, jag tror inte garagelåsen pallar denna kyla...

Hopplöst. Men nu funkar vårat lås iallafall. Låssprayen gjorde susen!

Vi hade ju först problem att komma in i bilen. När det var löst kom vi inte in i garaget = )

2010-01-02 @ 09:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0