Nu så kanske....

Nu ska jag göra ett seriöst försök att komma tillbaka till mitt vanliga jag. Jag känner mig fortfarande rejält trött men jag har tagit ledigt nu två dagar vilket betyder att jag blev ledig i sex dagar. Precis vad jag behövde!!!
Jag börjar jobba igen den 1/1-10 klockan 13.30 : (
Men att jobba den helgen ger ju lite extra klirr i kassan så det är bara att bita ihop. Det som är bra är att jag "bara" jobbar vanliga 6-8 timmars pass hela helgen.
Så nu njuter vi av ledighet hela familjen.
Jag har fortfarande en syster med pojkvän här. Dock inte samma som häromdagen = )
Nu är det min näst yngsta syster Frida med pojkvän Petter som har kommit på besök från Gotland! Så samma dag som Anna, Raffe och Otto åktehem till Uppsala kom Frida och Petter. Full rulle och jättemysigt!!!
Så de ska stanna här och fira nyår med oss.
Vi har planerat att åka in och kolla på fyrverkerierna klockan 17. Vi har inte gjort det på ett par år av olika anledningar. Men nu kan det ju passa bra tycker vi. För det är ju verkligen fantastiskt vackert att se på....
Vi ska även fira med våra grannar vägg i vägg. Så vi (killarna) har planerat att vi ska grilla kött på nyår. Det ska tydligen bli typ 15 grader kallt ... Hmm, som sagt JAG tänker INTE stå ute och grilla. Men det är ju väldigt gott med grillat kött, allrahelst så här på vintern.

Jag orkar inte lägga in några bilder nu heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0