Hysteri....( Inget glatt inlägg )

Jaha ja...
Nu är det alltså annandagen och julen är mer eller mindre över. Jag tycker att det är ganska hysteriskt om jag ska vara helt ärlig.
Men självklart ÄLSKAR jag att umgås med mina nära och kära och se barnen bli glada över sina julklappar!!!

Men denna julen har jag varit lite tungsint och inte fått till någon julkänsla alls!???
Jag tror inte att det beror på stress för jag har verkligen inte kännt mig stressad på något sätt.
Nästa jul skulle jag vilja åka utomlands.

Idag har jag varit en sväng på rean. Men jag åkte hem utan en enda sak. DET mina vänner var hysteri på hög nivå!!!! KAOS kan man också kalla det....

Jag skriver mera när min tungsinthet lämnat mig.
När nu det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0