God morgon!!!

Ohh, vad jag tycker att det är vackert när det är alldeles vitt på marken och träden!!! Nu önskar jag att det kunde bli lite snö också! För barnens skull om inte annat...

I går kväll var jag på smyckesparty och handlade två halsband och lite hängen att ha i dessa. Mycket fint och prisvärt!!! Dessa hängena köpte jag, med två par andra halsband.


                  

Natt och dag heter märket. Som sagt mycket prisvärt!!! Jag är ju inte så mycket för smycken annars, men ett halsband piffar ju till lite grann iallafall!

 Vi kom in i polon igår!!!! Eller jag kom in genom en bakdörr och fick klättra fram. Jag körde ut den på parkeringen och ställde den i solen. När vi sen skulle hämta Sebastian var det tyvärr samma sak. In genom en bakdörr och så iväg... Men sen släppte det när vi kom upp till skolan! Tack o lov, undrar vad folk hade tänkt annars med en stor kvinna klättrandes omkring i en liten Polo : )
Så vi kom iväg och kunde köpa lite mera växter till akvariet!!! Och nu är vi såååå himla sugna på att köpa fiskar! Sebastian har skrivit en lapp med vilka fiskar vi ska köpa! Sötnosen : )
Vi får se om vi kan göra det på söndag. Jag jobbar visserligen men vi kanske kan göra det på min rast...

    Guppy står högs på listan. 4 honor och två hannar...

   Neontetra= 8 stycken. Det är en stimfisk så den vill ha många kompisar!

  Zebrafisk= 5 stycken.

  Svärdbärare....

 Algätare...

 En algätare till, fast som en ål....

Typ såna fiskar får det bli till en början iallafall...

I går köpte och insatllerade Patrik en kupévärmare ( eller allstå sladdar o kupévärmaruttag)  till Polon så vi slipper chansa om man kommer in i den eller inte så här års. För förhoppningsvis är det ju kallt på vintern : ))

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jäklar vilka snygga halsband!!! jag vill också ha!

2009-12-03 @ 10:59:25
Postat av: Linda

Jag tänkte ha ett smyckesparty i februari faktiskt. Då kan du väl komma??? Det fanns sååå otroligt mycket fint alltså!!! Och mycket bra priser...

2009-12-03 @ 19:47:43
Postat av: Jenny

Jag kommer absolut!!!

2009-12-03 @ 20:46:52
Postat av: Caroline

Åhhh, får man bjuda in sig själv?? Görsnygga! Ja, halsbanden och smyckeparty alltså. (Så att du inte trodde att jag ville flytta in i akvariet ;) Fula fiskar platsar inte där va? :D )

2009-12-04 @ 09:00:28
URL: http://ninnana.blogg.se/
Postat av: Linda

Hahaha!!! Självklart ska du komma också Caroline!!!!

Jag förstår att du inte vill flytta in i akvariet : )

Jag tänkte bjuda alla tjejerna i längan, eller ja mer eller mindre alltså...

Det kommer tydligen en ny kollektion i februari, en vårkollektion då. Så jag väntar tills dess! Men då måste ni lova att komma så jag inte står här då utan gäster...!!? Hihihi ; )

2009-12-04 @ 09:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0