Feberfri : )

Hurra hurra han är feberfri idá....

Så i morgon kan jag jobba och han kan gå till dagis! Och det känns mycket mycket skönt. Han börjar bli rejält rastlös faktiskt.
Och till Sebastians stora glädje kan han få ta hem kompisar och få visa upp sitt nya akvarium!! Här är det!!!



Svårt att få en bra bild där fiskarna syns...

I går bakade vi pepparkakor på eftermiddagen. Först ville barnen inte alls, men när jag väl tog fram degen och alla formar så var de väldigt villiga!!! Jag tror de kom på hur gott det är med pepparkaksdeg!



Små pepparkaksbagare : )



Sebastian tröttnade först och gick och satte sig o tittade på akvariet istället!

Idag har jag och Simon inga planer alls.
Det är juldrop in på fritids idag så Patrik åker dit mellan 14.30-16.30. Jag och Simon stannar hemma. Förra året var Simon med där, men det blev lite väl livligt eftersom hälften av Sebastians klasskamrater "hänger" på Simon och vill att han ska brottas med dom och göra "nacksving"... Och vi som försöker få Simon att sluta med dessa våldsamma lekarna....!?
Det är ju inte så att Simon leker så med sina jämnåriga kompisar men med lite större killar, de som är i Sebastians ålder. Då blir det action liksom. På gott och ont. Det är skönt att han är framåt men det finns ju en gräns vad som är ok.

Ikväll ska jag ut och äta med järngänget=mina kollegor! Och det ska bli skönt att komma hemifrån lite nu efter 3 dagar som jag varit "instängd" här : )

Efter lunch funderar jag på att åka en sväng till Ikea för att handla lite mera ljus och då blockljus i första hand...

Vi får se vad vi hittar på!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0