En snabbis...

Jag är väldans trött så jag gör bara ett snabbt inlägg....

Sebastian är fortsatt sjuk : (
Rejält alltså. Han har slutat att äta nästan helt och han lever på Ipren och vatten. Men nu kämpar vi på och ger det ett par dagar till för att se om det vänder. Simon var sjuk nästan precis en vecka och Sebastian blev sjuk i måndags... Så som sagt, vi avvaktar lite till. Peppar, peppar så har det inte satt sig på hans öron (än??)
Idag har jag jobbat och hans farmor och farfar har ställt upp och passat honom. De ska göra det i morgon också och sen är jag ledig på fredag. Och sen hoppas jag att han är frisk till helgen... Man blir så himla låst när någon är sjuk : (

I går satte jag in annons på vår bakåtväda bilbarnstol som vi köpte ny till Simon 2007 och idag var det en kille här och hämtade den. Smidigt och snabbt!!!

Sebastian vaknade klockan 05 i morse och mådde ...ja...riktigt tjuvtjockt om man säger så. Så även om han och Patrik sov i bäddsoffan och jag och Simon låg i vårat sovrum, ville Sebastian att jag skulle komma upp och hjälpa honom, sötnosen : ) Min klocka ringde 05.40 så jag hann inte riktigt somna om. Det gjorde däremot Sebastian!! Han sov till 11!!!!! Så Patrik fick ringa sina föräldrar så de kom hit istället för att Patrik skulle kört dit honom på morgonen. Vi får väl se hur dags han vaknar i morgon... Jag sover gärna till min klocka ringer.

Som sagt... Ett kort inlägg för nu ska jag slappa på soffan innan jag går upp och lägger mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0