Äntligen fredag, fast ändå inte : (

Ja, det är ju fredag men jag jobbar helgen så den där härliga fredagskänslan finns liksom inte : ((
Men, men det är bara att bita ihop och göra det.

Idag är Simon hemma från dagis. Han har sovit lite oroligt inatt och liksom gnällt varje gång han vänt sig. Så i morse när han vaknade hade han jätteont i huvudet och feber. Precis det som Sebastian hade förra helgen.
Men Patrik och jag delar på dagen så att säga så vi slipper "vabba". Jag åker till jobbet till klockan 14 istället för 12 och Patrik går hem efter lunch. Eller han hämtar upp Sebastian klockan 13.20 och åker sedan hem.
Ganska smidigt när man kan göra så faktiskt.
Simon fick Ipren i morse och verkar vara rätt ok nu. Men dåsig... Han ligger och tittar på Ice Age 3.
Förhoppningsvis går det över snabbt precis som det gjorde med Sebastian!
Simon var otroligt trött och lätt hysteriskt igår kväll, så vi misstänkte nästan att det var något på G. Han skrek och hade sig så han fick upp all middagsmaten. Det händer då och då när han får sina "bryt".
Denna gången blev det så bara för att han inte fick spela tv-spel. Sebastian ville nämligen se Bolibompa och det tyckte vi att Simon också kunde göra... Men han var som sagt inte av samma åsikt.

Idag har jag beställt födelsedags inbjudningar till Simons kalas! Hoppas de blir bra...
Det är ju ett tag tills dess, men eftersom jul och nyårs helgerna kommer emellan är det lika bra att ha det gjort så att säga.

Nu är vattnet nästan helt klart i akvariet( det har varit grumligt ) och färdigt för nya invånare : ))
Sebastian har varit så duktigt på att vänta, men nu börjar han bli lite otålig. Jag förstår honom.

Nej, om man skulle ta och fixa iordning lite här innan jag beger mig till jobbet och återvänder söndag kväll klockan 21 : (

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0