Trötter...

Fy kattsicken vad tidigt barnen vaknade i dag : ( Jag är trött, trött och TRÖTT!!! De har fått för sig att de vill sova tillsammans och i natt sov dom i Simons säng. Alltså en 90 säng! Men de sov gott tillsammans HELA natten, ända fram till 06... Jag tor att det var SImon som väckte Sebastian faktiskt. Enligt Seb så hade han försökt säga till Sinom att OM han kunde somna om så är han en STOR kille ; ) Men denna gången funkade inte det knepet. Det är annars väldigt viktigt för Simon att han får kallas STOR kille!
Så nu sitter vi här i ottan o kollar på Tweenies. Jag skulle kunna gå upp och lägga mig en stund igen... Får se om jag gör det snart.

I helgen har jag ju som sagt jobbat och det går undan. Det känns nästan som om det är "vanliga" pass fast det är 12-13 timmars pass. Fast man blir ju otroligt trött, både i huvudet och kroppen. Allrahelst på söndag eftermiddag, då behövs det inte mycket "motstånd" för att man antingen ska bli irriterad eller börja fnissa och skratta åt det mesta. I går var det mest fniss och skratt. Min kollega som gör ALLT för att gå ner i vikt ( hon är redan smal!!!) har fått höra att hon ser gravid ut,  2 gånger på 2 dagar!! Alltså av damerna som bor där jag jobbar... Ha ha ha... Snacka om knäckande ; ) Till saken hör att jag är större än vad hon är men till mig säger de inget om det. Hon börjar även närma sig 50, men sånt lägger damerna ingen vikt vid! Raringar...

I dag är det den stora dagen!!! Sebastian börjar 1:an!! Hurra hurra! Patrik ska gå med på uppropet. Simon är ledig också och jag vill inte ta med honom till Sebastians första skoldag.
Och... Simon börjar i "simskola" (lek & plask) idag!!! Då får jag äran att gå med! Det ska bli såå kul att se hur han beter sig i vattnet!!

Nu börjar barnen bli hungriga. De har varit vakna 1 timme nu så jag förstår dom!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Så sött att dom vill sova tillsammans :-D!!



Hälsa Sebastian ett stort klycka till i skolan från mig! Tänk att han blivit så stor!!! Nu är du mamma till SKOLBARN Linda...

2009-08-24 @ 07:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0