Ny i familjen : )

HURRA HURRA HURRA HURRA!!!!

I går kväll klockan 21.35 fick familjen Myrbäck en ny liten familjemedlem!!! En liten kille som ska heta Abbe! 4210 gr tung kille...
Det är alltså min bror Per och hans fru Melina som fått sitt andra barn nu! Elton 3, 5  år har blivit storebror : )

Och min syster Frida som är här från Gotland fick agera barnvakt för Elton när mamma och pappa var och fixade fram lillebrorsan. Det var ju himla bra timing på det hela. Precis som om Abbe väntade på Frida som kom till Göteborg i söndags... Han var beräknad att komma den 18 aug, men kom alltså den 24! 
Simon är född den 24 och jag med! Mycket 24 i familjen...

Nu ska jag slänga mig i duschen och hämta syster Frida så vi får åka o inhandla något kul till storebror o lillebror Myrbäck : )

See you....

Kommentarer
Postat av: Jenny

En 24 till här (även om jag inte tillhör er familj kanske...)



Strort grattis i alla fall till den nya familjemedlemmen. Jag hoppas att mamma och pappa Myrbäck mår fint.

2009-08-25 @ 11:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0