Mysdag : )

Nu får ni tycka att jag är konstig, men jag tycker att det är rätt mysigt när det är ruggigt ute och man får tända lite smålampor inne... Såklart inte JÄMT och hela tiden, men någongång ibland. Och idag är vi lediga tillsammans jag och barnen så då kan man vara inne och kura o mysa!
Vi har inga planer alls utan tar dagen som den kommer. Jag var och handlade mat i går och fyllde på skafferi och kylskåp rejält så vi behöver inte åka och handla något.

I går inhandlade jag även lite skolstartskläder till Sebastian:



Och till Simon köpte jag ett par svarta jeans och en snygg wct tröja som det tyvärr inte finns någon bild på...
Fast jag vet inte om Seb kommer att ha de kläderna just på måndag när han börjar skolan, men kläder går ju alltid åt så att säga : )
Ska även införskaffa denna t-shirten till honom :

Den var tuff tycker jag. När jag frågade om Sebastian tyckte om den så undrade han om den var rosa el. röd i trycket... När jag sa att den är röd så sa han att han ville ha den! Han gillar INTE rosa på kläder...

I helgen ska jag jobba, HELA lördagen och HELA söndagen : (
Suck, pust o stön... Det är ju som jag skrivit förut jobbigast INNAN man har kommit igång liksom, sen går det av bara farten.

Och på måndag är det dags för Sebastian att börja 1:an!!! Herregud, jag fattar inte hur fort det går!

Det här känns som om det var förra året!!!


Sebastian är ca 2 veckor på detta kortet.


På 1-års dagen!

Oj, vilken tid det tog att skriva detta inlägget, det blev tvätt upphängning och dusch mitt i.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ojoj, tänk att även Sebastian har varit så liten. I min värld är han ständigt fyra...



Snygga kläder förresten!!

2009-08-21 @ 21:13:36
Postat av: Linda

Ha ha ha... Ja, han var ju i och för sig rätt stor när han föddes... 4560 kg! Men dock inte fyra år ; )

2009-08-21 @ 21:15:58
Postat av: Linda

Nu kommer detta säkert inlägg två gånger för jag är ju såå otålig...

Men jag skrev: Ha ha ha! Nog för att han var stor när han föddes, 4560 vägde han! men han var inte fyra år!

2009-08-21 @ 21:19:29
Postat av: Linda

Att jag ALDRIG lär mig ; )

2009-08-21 @ 21:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0